ARKADASLAR SORUN COZULDU PAKET 7.0.1 UPDATE BOZUK GALİBA SADECE 7.0 YÜKLEDİM OLDU
Arkadaşlar Fm Data Editörden Yaptıgımız Değişiklikleri Nasıl Kaydediyoruz.Ben Değişiklik Yaptım.Sonra SAve Dedim.Karşıma Bir Pencere Çıktı.
Soruları Sıralayayım
1-Load Database Derken Buradan Hangisini Seçeçeğiz???? Ben
En son Yuklediğim İçin Paket 2.1 Seçtim

2-Kaydederken Bu Alanlar Ne Yazacağız.

3-Yaptıgımız Değişiklerin Oyunda Olması İçin Ne Yapacağız ????????