ishakki joisticklerden birini player 2 ye dğerinide player 3 e kaydet.sanırım o şekilde sorunu çözersin. 1klavye 1joistickle oynayacaksan eğer. JOİSTİĞİ PLAYER 2 YE KAYDETMEN ŞART.