gaffurum_nasilim Selam arkadaşlar; Ekran kartım directx9 u desteklemiyor dierectx8.1 i destekliyor muhtemelen bu yüzden blu efekti olmuyor fifa07 oynarken bu problemi nasıl çözeceğim hakkında bir fikri olan ya da yardımcı olabilecek birisi varmı acaba.....