Orjinal Mesajı Yazan: emrah44_melitene
Oyunu sorunsuz kurmama rağmen açamadım. Aşağıdaki hatayı verdi. Eğer sorun ekran kartı sürücümdeyse bana son sürücünün download linkini verebilir misiniz? O işlerden anlamam da. Marka, model ATI Radeon 7000 series. Sorun bu değilse ne acaba?

baba oyunun üstüne patch yükledin mi?Eğer yüklediysen bence silmekle hiç uğraşma,oyunu silip tekrar yükle.Ha birde eğer kopya oyun kullanıyorsan yapıştırdığın crack dosyası yanlış ya da hatalı olabilir,onu gözden geçir