htopdas Arkadaşlar fifa yeni şampiyonlar ligi oyununu 1 sene aradan sonra tekrar çıkarıyor, bakalım nasıl oyun olacak.
Birkan32 fotğraflara bakılırsa cir pc oyununun görüntülerine hiç benzemiyo ama eğer pc içinse bu görüntüler çok gerçekçi bir oyun olacağı kesin
Fifa_delisi10 fifa 07 oynaıyıs aynı olur görüntülerde ama yinede şampiyonlar ligi hastası olarak oynucam bu oyunuda
FifaMen oyun sanırım pc,ps2,psp,xbox 360 konsollarına çıkacakmış.Pc ye çıksın da önemli değil gerisi zaten:D:D
[silindi] ne zaman geleceği hakkında bi bilgi versen bide daha fazla screenshot bulabilceğimiz bi link versen mutlu olruz arkadaşım şimdiden teşekkürler
SoLsKjaer Yoo Öyle Fifa 07 deki gibi 20 küsür lig olmaz,Sadece Avrupa"nın En Önemli Liglerini Koyuyorlar..Eğer 2 sene Önceki Gibi Bi Sistemle Yaparlarsa
Fifa_delisi10 oyun sadece bu sene şampiyonlar ligine katılan takımları kapsıyor ayrı bir lig olmaz sadece buna yoğunlaştıklarını söylemişler yani eleminasyon sistemi gruplar daha gerçekçi zzewkli olur çıksın oynarız oynayıs we grafik olarak zaten 07 nin aynısı olur 04-05 i çıkmıstı daha önceden oyuna başlarkenki video şampiyonlar ligi musicle beraber süperdi bundada öyledir
saydam Orjinal Mesajı Yazan: ..J.CHeLSea..aLaviGNe.. Bunlar PC falan değil,dandik de bi oyun olur bence.07'den farkı olmayacağı kesin. 07 nin neresi berbat arkadaş ?
charlo ya bu oyuna fıfa kopyası olacak dıyen arkadaslara bır sorum var. pes 3den berı aynı grafık ufak tefek degısıklık yapan konamıylemı karıstırıyorsunuz eayı?? fıfa 06 world cup ve 07 hepsı bırbırınden farklı oyunlardı bılmem anlatabıldımmı
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: Fifa_delisi10 oyun sadece bu sene şampiyonlar ligine katılan takımları kapsıyor ayrı bir lig olmaz sadece buna yoğunlaştıklarını söylemişler yani eleminasyon sistemi gruplar daha gerçekçi zzewkli olur çıksın oynarız oynayıs we grafik olarak zaten 07 nin aynısı olur 04-05 i çıkmıstı daha önceden oyuna başlarkenki video şampiyonlar ligi musicle beraber süperdi bundada öyledir sadece katılan takımları kapsadığına emin misin?2004-2005 de bile bir Rest of World bölümü vardı ve bu bölümde 2 temsilcimiz Galatasaray ve Fenerbahce vardı Galatasaray o sene katılmadığı halde.Bence bir rest of world bölümü ve bu bölümde şampiyonlar ligine katılmayan büyükler vardır.Tabi bu sözünü bir kaynağa dayandırmıyorsan.
cglr ispanya ingiltere italya almanya full olucuk türkiye den GALATASARAY ve Fenerbahçe olucuk oyunun xbox360 ve diğer konsollar tüm dünyaya bigisayar sadece avrupaya çıkış tarihi ise 20 mart diyorlar:rolleyes: