ufku_7 YA ARKADAŞLAR BEN TÜRKİYE LİGİNİ YÜKLEDİM...KONAMİ>VS VS İSTE NEYSE YA INSTAL A BAS FALAN BAS DIYO AÇIKLAMADA AMA BASILMIYO YANİ KAPALI Bİ YARDIM EDİN NE OLURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR NE OLURRRRRRRRRRRRRRRRRRR
denizertuncay Ehem ben yüklemediğim için bilmiyorum ama cevap alabilmen için farfleri küçültmen gerekecek sanırım.