mertt_17 ya arkadaşlar ben bu 07 match explorer i indirdiğimden beri fifa 07 640x480 çalışıyor düzeltemedim bi yardım edermisiniz bide lig tv yerine GS tv nasıl Koycam anlamadım bu popups managerden bişe** **
Metin_Oktay mertt _17 oyunu nereye kurduysan o klasöre gir.Orada bir yapılandırma ayarları dosyası olacak onu sil.
Metin_Oktay Dosyanın adını ben de bilmiyorum.Senin kendi fifa 07 klasöründen bir görüntü çek ben sana hangisi olduğunu söyleyeyim.
carsiduvan wrong directory or missing files ! Please re-install programı acınca bu yazdı hata verdı ye yapmam lazım
ThE_HeRiZoN ya ben bunu yaptım ama sadece isimlerin olduğu yerde mavi renkler var diğerleri nasıl oluyoo(lig tv falan ve diğerleri)orda internet sitesinde bişiler yapmış ama anlamadım lütfen yardımmmmm
moreno bende yapamadım yardım edin nasıl kullancam bunu tv 8 kymak istiyorum ama tv popups tıklıyorum acmıyor reinstall falan diyor kurulumu nasıl yapacam bir zahmet onda anlatırmısınız.....
Shafac Popups Manager 07: http://www.speedyshare.com/877851462.html Add-on 1 (Ispanya ve Turkiye ligini ekler): http://www.speedyshare.com/144913127.html ben bu ikisini yükledim oldu