F.Bahçe’de Başkan Aziz Yıldırım “2. yarı için transfer yapmayı düşünmüyoruz” dese de, sarı-lacivertliler ’el altından’ 100. yılın bombasını patlatmaya hazırlandığı öğrenildi. İspanyol basını Kanarya’nın, Villarreal’de forma giyen Arjantinli yıldız Juan Roman Riquelme’yi renklerine katmaya çalıştığını yazdı. AS Gazetesi yazarı Marroto, ünlü menajer Bayram Tutumlu’yu Villarreal’de gördüğünü ve araştırmaları sonucu F.Bahçe’nin, Riquelme’nin transferi için çalıştığını bildirdi. İspanyol gazetesi haberde sarı-lacivertlilerin UEFA Kupası’nda güçlü bir forvet hattıyla mücadele etmek istediği ve Arjantanli yıldızı almak için girişimlerde bulunduğunu ifade etti
**13 MAÇTA 1 GOL**
Villareal’de be sezon fazla forma şansı bulumayan 13 maçta 1.170 dakika oynayıp, 1 gol atabilen Riquelme’nin, sarı-lacivertlilerin transfer teklifine olumlu baktığı ve İspanyol ekibinden ayrılmaya niyeti olduğu belirtilirken, en önemli sorun 28 yaşındaki oyuncunun fiyatının yüksekliği. Transfer için F.Bahçe’nin kulübüne 12 milyon Euro bonservis ücreti, kendisine de yıllık 4 milyon Euro ödenmesi gerekiyor. F.Bahçe yönetiminin, ligin 2. yarısının başlangıcından önce bu transferi bitirmek için büyük çaba harcadığı vurgulandı
**DIJBY FALL SENEYE**
Riquelme transferi gerçekleşirse, sarı-lacivertliler Deivid’i Sakarya, G.Antep ya da V.Manisa’dan birine kiralayacak. Bu arada F.Bahçe’nin, Şampiyonlar Ligi ön elemesinde karşılaştığı Danimarka ekibi Randers’in forveti Djiby Fall ile de gelecek sezon için ilgilendiği ileri sürüldü. Eğer anlaşma sağlanırsa genç yıldız Süper Lig’den bir takıma kiralık olarak verilecek. Performansının beğenilmesi halinde de yeni sezonda kadroya dahil edilecek.