Hayko_777 aynı oyun değiller önce bunu hatırlatıyım. demek istediğim şey şu,we8i pes4 yapmak için bir program ya da yama varmı?
Offline **Sadece sistem gereksinimleri farklı onun haricinde pes4 ve we8 hemen hemen aynıdır sen we8i pes4 ndn yapcanki yapamazsın ztn aynı ikiside birisi japonyada çıkıyo diğeride avrupada çıkıyo bildiğim kadarıyla**