M1nD Oyun daha kutusundan çıkartılmamıştır. Fiyatı kargo ücreti dahil 55 ytl'dir.İlgilenen arkadaşları bekliyorum. Sadece cdkey fiyatı ise 45 ytl dir. Not: Pazar alanına fazla kimse bakmadığı için buraya yazılmıştır. :)
cagatay342 Hoca cok ıstemıonmu yaw bıldıgım kadarıyla zaten sıfırı o fıyata bulunabılıo ne umutlarla acmıstım
ishakki normalde 75 den 67ye indi sanırım.bide bu arkadaş 55 diyo. kafadan bi 12 kağıt kar ediyosun! param olsa hemen alırdım :rolleyes:
M1nD Hayır sorun olmaz. Çünkü cdkey daha kayıt edilmemiştir. Sen kendin alıp şifreni yazacaksınız. Yani sana ait olacak.
M1nD Orjinal Mesajı Yazan: Pesciiii :D BENde kopya war online oynamada problemim yok reloaded saolsun Kopya oyun ile online zor oynarsın. Başkalarının aklını karıştırma.
soccerman Orjinal Mesajı Yazan: Pesciiii :D BENde kopya war online oynamada problemim yok reloaded saolsun Yok yaw nasılmış o? Anlat da biz de öğrenelim.
theori arkadaşın dediği RELOADED grubu oyunları kıran bi grup...çou kopya oyununu onların kırdıklarıyla oynuyoruz...online da oynanıyor diye biliyorum ben ama denemedim hiç...sanırım ayrı bişiler daha yapıyorsun...ama oyunun orjinal olması tabiki daha iyi...çünkü bi sorunla karşılaşırsan destek rahat alabilirsin ama kopya oyunun varken konamiden destek istedinmi cdkeyini isteyecekler ve diyecekler bu kırılmış version...blocklayacaklar cdkeyi sonra bütün online oynayan kopyacılar da küfür edecek :D
soccerman :D Abi ne desteği yaw. Oyunu yapanlar sanki benden iyi biliyo oyunu :P Ama aslı var mı merak ettim walla. Warsa bi yardımcı olsa Pesciiii arkadaş iyi olcak.
neunchu ya bi deli kuyuya taş attı kırk akıllı çıkaramıyoruz olay bundan ibaret. online için yok crack falan inanmayın böyle şeylere :)