oyuncuların özelliklerine bakarsanız orada opp. foot frequency gibi bir şey var, o özellik oyuncunun daha zayıf olan ayağını ne kadar sıklıkta kullandığını gösterir. İki ayağını da kullanan oyuncularda 6 veya 7 olur. Bazı oyuncularda 4 veya 5 tir. 1,2,3 olan oyuncular zayıf ayağını kullanmak istemezler. Topa güçlü ayaklarıyla normal bir şekilde vuramadıkları bir pozisyonda topa o hareket ile vururlar. Şut veya orta açarken olabilir bu. Recoba, R.Carlos, Messi yapar bunu sanırım. İstediğiniz bir oyuncunun o özelliğini azaltarak bu hareketini yapmayı sağlayabilirsiniz. Ancak unutmayın ki o zaman ters ayağını kullanmayacaktır. Örn: C.Ronaldo o hareketi yapar, oyunda da yapsın diye azalttım ama bu sefer de solla vurmadı. Ondan değiştirmenizi tavsiye etmem.