_M e E r t y z_ **Nyse ben de kendi çapımda değiştrmeye çalıştım istediim gbi olmasada idare eder zaten emimki SCN nin yayınlıyacağı Turkcellsuper Liginde geçekten ii bir Saracogluna kavusucağızz..Denemen bile yeter saolasınn:o **
DagNir_1 atatürk olimpiyat mutlaka indirin harika demişsin ama s.dome stadının aynısı yahuu:D:D:D bide şu ali sami yenin daha gercekçi olanını bulan varsa süper olur varyaa
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: DagNir_1 atatürk olimpiyat mutlaka indirin harika demişsin ama s.dome stadının aynısı yahuu:D:D:D emin misin??
bycintr Orjinal Mesajı Yazan: crdsa Kitserver için stadyum bulmakta zorlananlar için bulduğum stadyumların adreslerini bu konuda vereceğim. 1- Ali Sami Yen http://rapidshare.com/files/7379666/Ali_Sami_Yen_Kayasin86.rar 2- Şükrü Saracoğlu http://rapidshare.com/files/7379850/TUR_-_Sukru_Saracoglu_Stadi.rar 3- İnönü http://rapidshare.com/files/7338320/TUR_-_Inonu_Stadi__Istanbul.zip 4- Hüseyin Avni Aker http://rapidshare.com/files/7337797/TUR_-_Huseyin_Avni_Aker_Stadium__Trabzon.zip 5- 19 Mayıs http://rapidshare.com/files/7335610/TUR_-_19_Mayis__Ankara.zip 6- Atatürk Olimpiyat (Şiddetle tavsiye ederim harika) http://rapidshare.tc/734463 hepsi alıntıdır. zaahmet olmassa atatürk olimpiyat stadını bida uploadlayabilirmisin silimmiste simdiden saol:D
bandobras bende şükrü saraç ve ali samiyen bir garip çıkıyor....oyuna giriş menüsünde gözükmüyor ama oyunu oynarken REPLAY den girince gözüküyr acaba neden?
crdsa kontrol ettim iniyor ama yine de rapidshare com a da yükledim : http://rapidshare.com/files/20634953/TUR_-_Ataturk_Olimpiyat_Stadyumu.rar
bandobras bana daha kimse yardım etmedi..Sizde de aynı sorun yokmu? stadlar bende gözükmüyor maça girerken sadece Replayde görüyorum acaba neden?
crdsa ilk kez duyuyorum bunu, başka hiçkimsede yok sanırım bu, nasıl olabileceğini düşündüm ama bulamadım
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: crdsa ilk kez duyuyorum bunu, başka hiçkimsede yok sanırım bu, nasıl olabileceğini düşündüm ama bulamadım belki kitserverden kaynaklanan bişey...benim kitserverim içindeki stadium.dll (6.3.4 sürümü)kserver.dll ise (6.4.0) belki uyumsuzluk yaşıyorlar...olabilirmi?
bandobras bak şimdi başka bir siteden indirdiğim inönü var o çalışıyor...ama burdan indirdiğim tüm statlarda aynı sorun var....
bandobras evet var İnönü klasörün içindeki 1_day_fine içinde stad1_main.bin,stad2_entrance.bin,stad3_adboards.bin bunlar var fazladan
crdsa kitserver ın versiyonlarıyla ilgili bir sorun olabilir. sendeki versiyona uyumlu değildir belki bunlar. Çünkü bende hepsi düzgün çalışıyor.
bandobras Orjinal Mesajı Yazan: crdsa kitserver ın versiyonlarıyla ilgili bir sorun olabilir. sendeki versiyona uyumlu değildir belki bunlar. Çünkü bende hepsi düzgün çalışıyor. sen hangi sürümü kullanıyorsun......bunuda söle bitsin bu çilem:D:D
crdsa Orjinal Mesajı Yazan: bandobras Orjinal Mesajı Yazan: crdsa kitserver ın versiyonlarıyla ilgili bir sorun olabilir. sendeki versiyona uyumlu değildir belki bunlar. Çünkü bende hepsi düzgün çalışıyor. sen hangi sürümü kullanıyorsun......bunuda söle bitsin bu çilem:D:D bilmiyorum:D