Ayrton Senna Da Silva Orjinal Mesajı Yazan: ..wiSh.. Ne gereği var böyle bir sistem getirmenin? Ne yararı olacak? Bence iğrenç bir olay.. Orta Öğretim Başarı Puanına etki edicek
..Nicklas.. Orjinal Mesajı Yazan: Anders_52 Orjinal Mesajı Yazan: ..wiSh.. Ne gereği var böyle bir sistem getirmenin? Ne yararı olacak? Bence iğrenç bir olay.. Orta Öğretim Başarı Puanına etki edicek yani işimiz zorken dahada zorlaştıracak
Ayrton Senna Da Silva Dil ve Anlatım dersi 68 den 3 düşüyordu. Puan yazıcak diye sözlü notu istememiştim. :mad:
Passenger evt puan değil not(3-4-5 gibi) yazmış yine direkman..2. dönem uygulanır büyük ihtimal 100lük puan sistemi..