oyuncuların kontratı bitince yenilemezsek ne oluyo..takımda kalıyomu gene..oynatabiliyomuyuz..takımda kalıyosa eğer teklif geldinde kabul etmeme gibi bi olay varmı..yani teklif kabul etmezsek ve kontrat yenilemesek oyunca bedavadan oynatabiliyomuyuz:))
eğer takımda kalmıyosa ve bi takım o oyuncuyu alırsa verilen bonservis bizemi geliyo..yani oyuncunun kontratı yokken kimin malı o oyuncu..bosta kalıyosa biri teklif yapınca bize teklifle ilgili bi bilgi geliyomu..çünkü klupsüz kontratı bitmiş görünen oyuncalarıda alırken bonservis veriyoruz..o paralar nere gidiyo yani:))