arkadaşlar hamachi üzerinden genelde herkes pes4 oynuyo,we8 oynamıyo.
bende de pes4 yok we8 var.buna bi çözüm olarak elimdeki we8i pes4e çevirebilir miyim,böyle bi program var mı?
lütfen sadece okuyup geçmeyin arkadaşlar,umarım yardımcı olursunuz.teşekkürler...