bekir_aker super lig hollanda lıgı uzerıne kayıtlı bende fakat slot ları bılmedıgım ıcın tezahürat yuklayamıyorum..yardımcı olursanız sevınırım
_TaYFo_ Başlık forum kurallarına aykırı.Forum kurallarını ve 18.maddeyi iyice incele ve başlığı değiştir
theori zaten konu burda da var: http://soccercenter.net/forum/konu/76422/Pes6-0-sound-Takim-Ses-Kodlari- hollanda ligindeki bütün takımların tezahüratları aynı slotda...üzgünüm deiştiremeyecen yani...birini deiştirdinmi hepsinde aynı ses çıkar...