Abdull789 Abi..benim var daha yeni Internetden buldum:D http://www.fraps.com/download.php burdan indirebilirsin.. F9 ye basinci aldirir tekrar basinci durar..daha cok bilgi Sitesinden alirsin!
punisherGS frapss da kaydedilen oyun videolarını youtube'a eklemek için hangi formata çevrmemiz gerekiyor? Bildiğim kadarıyla avi uzantılı dosya yüklenemiyormuş...
Abdull789 Windows Movie maker a koy,ordan save yap(INGILIZCEY SE) Save to PC ve ordan youtube e koy ben øyle yaptim:D bir video yaptim nasil yapilacagini..Ingilizce http://www.metacafe.com/watch/381995/how_to_record_fifa_07_matches_or_replays_works_on_other_games_to_works_on_online/
ROBERTO.CARLOS :mad: slm arksadaşlar ben türküye fortis ve tüm maneger maçlARINI OTOMik yendim fb nin gücü değişmedi 88 idi yine 88 bir şey değişmedi niye?değişmesi için daha :d napcam?
FifaMen Orjinal Mesajı Yazan: osmanbayar :mad: slm arksadaşlar ben türküye fortis ve tüm maneger maçlARINI OTOMik yendim fb nin gücü değişmedi 88 idi yine 88 bir şey değişmedi niye?değişmesi için daha :d napcam? osmancım yine konumuza uzman yorumunla katılmışsın teşekkür ederiz.Ancak bu sorunun için yeni bir konu açsan bence hiç fena olmazdı