**arkadaslar uzun zamandır fifa2007 oynamadığım için takip edemiyorum o yüzden kurdum fifayı fakat TSLdeki oyuncular olsun formaları olsun kadrodaki güçleri olsun farklı.Bunun için yapılan bi yama varmı mesela Fbdeki bütün oyuncuların facelerini yüklemek istiyorum bu mümkünmü?**