Jonah arkadaslar ben kitserverle top ekliyorum ama mac baslarken oyundan atıyo topları siliyom bu seferde top bi gariplesiyo parcalanmıs gibi gorunuyo ne yapmam lazım :confused:
crdsa ekran kartın düşük olduğundan yapılan toplar oyunda açılmaz. Oyunun içinde bulunan toplarla oynayabilirsin ancak. GGS dan açarak bulduğum topları benim konumda ekleyeceğim oradan indirebilirsin.