arkadaşlar bir çok arkadaşımız genelde hamachiyi kuruyor ama nasıl oldunu biklmiyor bende bunu bilmeyen arkadaşlar için nasıl olacağını anlatıyorum
önce hamachi yi açıyorsun sonra oynamak istediğin arkadaşla anlaşıyorsun sonra oyuna giriyor şimdi biriniz oyunu kuracak:game modes
multiplayere gir ordan direct ip ye grin ordan add(ekle) ye basın sonra arkadaşının ıp sini gir sonra sen o ıp nin üstüne bas sonra connect de arkadaşında host desin bukadar basit:) eek