copernicag beyler,oyunun eski serilerinde kulüplere önerebiliyoduk biz futbolcuları..şimdi sadece ilgilenenlere önerebiliyoz satcağımız adamı..ya da ben mi yapamıyom..mesela ben gs yim bjk ye mondragonu önermek istiom..nasıl yapcam?
badboy_t **bunda istediğin klüplere öneremiyorsun arkadaşım sölediğin gibi ilgilenen varsa onlara öneriliyor yani senden kaynaklamıyor.**