rapman arkadaşlar bende milli takımlarla maç yaparken sorun oluyo kimi seçersem seçiyim ilk takım ingilterenin forması ikinci takım ise çek cumhuriyetinin forması oluyor.bu sorun sizdemi oluyormu? çözüm bulabilen varmı
Mad_Dragon bende sadece kalecilerde bazen oluyo.maçın ortasında kalecinin forması ya ingiltere nin kaleci forması yada çek cumhuriyet inin kaleci forması oluyo.buna bi çözüm yokmu.:(
uA_gRs **bnmde milli takımların cogunda bi de bazı klup takımlarında da oluo ingiltere forması gelio MADDRAGON seninki yine iyiymis sadece kalecide :) bnm tüm mac boyu ing weya cek cumhuriyeti formaları oluo :( **
alp1092 bu sorun bendede var ingiltere ligi ve milli takımların formaları esksikti kitserverda bunlar çek cumhuriyeti veye ingiltere formaları giyiyolardı ingiltere ligi formalarını buldum ama milli takımlar için sorun hala geçerli bulamazsam öyle kalıcak:(
pescimert bende de ole west ham ı seçiyorum forması çek cumhuriyeti çıkıyo,tothenhamda ingiltere forması çıkıo