Arkadaşlar 0_sound a müzikleri adx formatında importluyorum kabul ediyor hatta dosyayı kapatırken kaydedilsinmi diye soruyor,ben de ewet diyorum ama kaydolmuyor.Bu dediklerimi pc uyumlu pes 6 için çok rahat yapıyorum ama ps 2 deki pes 6 nın o_sound dosyasına uygulayınca kaydolmuyor.Umarım problemimi halletmemde yardımcı olursunuz.