Kullanacağımız face ps2 için yapılmış olsada oyuna attığımda yüzlerin yamulduğunu görüyorum, programda import ederken bir sorun yok ama oyuna girince oyuncunun yüzü gözü kaymış duruyor. Hatta bazı oyunculara bakarken oyun kitleniyor. Deneme yanılma yoluyla hemen hemn tüm oyuncuları ps2 için gerçek facelerini attım. En çokta J-League We10daki faceler işime yaradı hatta hatasız oldu diyebilirim.