Bendeki pes 6 için olan faceleri ps2 deki o_text e eklemek istiyorum import diyorum olöuyor,resmi açıp sürükle bırak ile yapıyorum olmuyor .Yardım ederseniz sevinirim ama benim için bu problem çok önemli çünkü yaptığım patchden not alacağım.Yardımlarınızı bekliyorum her dakka.[url=http://img111.imageshack.us/img111/8363/yardimxe9.th.jpg" target="_blank">