Hakan Kadir Balta arkadaslar baya isteniyodu skorboard bende koymaya karar verdim not:alıntıdır http://rapidshare.com/files/10962235/__350_ampiyonlar_Ligi_Skorbord.rar.html iste screen gule gule kullanın
wantad sagol kardeş MS liginde lig maçında hep bumu çıkıcak yoksa şampiyonlar liginne katıldıgımız zamanmı çıkıcak
scuf skorbord baya güzel..bende oyunda takım logoları cıkıyo acaba yamayı ekleyen arkadaşımız logo yerine takım kısaltmalarını ekleyebilirmi. örn : BAR - FB gibi..ilgilenirse sevinirim
Grand_Master arkadaşlar resime dikkat edin orta sahada santra yapan oyuncuların forması farklı bu ne yaaa....?????:D:D:D:D
Offline Orjinal Mesajı Yazan: Grand_Master arkadaşlar resime dikkat edin orta sahada santra yapan oyuncuların forması farklı bu ne yaaa....?????:D:D:D:D Karma olmasın sakın ronaldinhonun takımı beckhamın takımı :D:D:D
Hakan Kadir Balta arkadaslar oyun hatası iste ben cektim bu goruntuyu pes 6 komik bolumundede var nasıl guzel dimi
black_stocking vallaha ha bide u sırada acaba ml de maç esnasında gol bildirimi yaması yapabilirmisin:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D