ARkadaşlar bizim indirdiğimiz kit server gdbsiz zaten üstünde de NO GDB YAzıyo dosya isminde bilen birisinden yardım istiyorum formaları nasıl yapıcam benim cd tak çalıştır normalde içinde bir kit server yok zaten bilen varsa lütfen yardım edin!!!!:(