BeRQaY :D:D:D:D:D başlığa gülesim geldi ya...:) neyse optionstan ses ayarlarına gel..resimdeki gibi "commentary freaquency" yazan yerdeki 3 yıldızı da işaretle
dawnologie benimkide konusmuyo! ancak ilk denedigim sey olan gosterdiginiz sound sekmesi ile alakasi yok sanirim. arkadasinki duzeldimi ''volume up veya frequency '' ile onu da bilmiyorum! en azindan benimkinde srn o degil ...
onurkas ben tüekçe spiker yükledim ve arkadaşın dediği yere girdim zaten yıldızlı yerin üçü de işaretliydi oyuna girdim ve türk spiker konuştu sende böyle yapabilirsin berkay bu arada sana da yardım ettiğin için teşükkür derim iyi günler cevap yazın
ricorico arkadaslar bu tum bjk nın eskı takımıyla tuten bjklılere segredınhttp://www.youtube.com/v/s-3xmclnyd4>http://www.youtube.com/v/s-3xmclnyd4 type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">