Arkadaşlar bu pes6da acayip bir sorun var.(oyunum orjinal)master ligde maç yapıyorum devre arası oluyor pozisyonların tekrarını gösteriyor ve istatistik ekranına geleceğine siyah ekran çıkıoyor ve oyun donuyor hiç bir şekilde oyun aktif olmuyor.bu problem bazen maç sonlarındada oluyor.bunun sebebi nedir arkadaşlar çok sinir bozucu.(bu sorun sıklıkla olmuyor ama en az 10maçta bir oluyor)