Meseleyi ve önemli noktayı kavrayamıyorsunuz arkadaşlar.PES5'te R2'yle adamınızını doğru zamanda çektiğinizde vurduğunuz topların çoğu tehlike yaratıyordu.
PES5'te R2'yle adam çekerken siz istediğiniz kadar farklı yönlere basın oyuncunun izlediği bağımlı olduğu bir yol vardı.Lakin PES6'da bunu tamamen kaldırmışlar,R2'yle çektiğiniz zaman oyuncu tamamen bağımsız oluyor Supercancel'daki gibi tamamen yöntuşlarına ve basılı tutma miktarınıza göre yer değiştiriyor.Ben bunları anlatıyorum ama iyi bir oyuncu neden bahsettiğimi zaten PES6'yı oynadığı ilk gün anlamıştır.Bundan öte oyuncular en müsait pozisyonda yanlarında oyuncu yokken dahi topu balon gibi havaya dikiyorlar.Normal pozisyonda vuramazken R2'yle çektiğinizde ise hiç vuramıyorlar neredeyse.(istisnai durumlar hariç.)
Gereksiz polemiklerden haz etmiyorum PES6'da orta yapmanın neredeyse hiç anlamı yok çünkü başarımı inanılmaz düşük.Bu yüzden kaliteli oyuncular gerek online,gerek offline turnuvalar olsun orta yapmak yerine içeriye dribbling yapmayı tercih ediyorlar ve bu da bir zaman sonra can sıkıcı hale geliyor.PES5'de olmayıp PES6'da olan bu tek düzeliği anlatmaya çalışıyorum ama nafile...