Arkadaşlar hepimizin en büyük sorunu Kit Server i tam anlamıyla kullanamamak sanırım(Ben de dahildim)
Evolution path ile gelen tüm stad face ve top yamalarını kullanamıyorduk(En azından ben öyle)
Tüm internette araştırmama rağmen bir türlü bulamamıştım o güzelim stadları topları oyuna nasıl ekleyeceğimi.. Ta kii aklımda bi lamba parlayıncaya kadar...
Forma seçim ekranındayken malum formayı değiştirebiliyoruz. O ekrandayken SELECT tuuna basarsak (Joypad ya da klavye) altta bi yazı çıkacak ve topları değiştirmemizi sağlayacak. Tekrar SELECT tuşuna bastığımızda bu sefer de Stadları değiştirmemizi sağlayacak.
Günlerdir uğraştığm sorunu çözdüğüm v forumun hiçbiryerinde kimse bu konuda bilgi vermediği için bir çok kişinin işine yarar düşüncesiyle sizlerle paylaşmak istedim. Umarım yardımcı olabilmişimdir...