Wake http://soccercenter.net/Index.php?sayfa=HaftaninReplayi&eylem=ReplayGoster&haftaninreplayiid=2 KÖTÜ VEYA İYİ Yorumlarınızı Bekliyorum ...SAYGILAR...
XII Gerçekten bu gol ofsayt kokuyor:D Ama güzel gol olmus tebrikler.. ayrıca bu video kim yaptı?fonttaki şarkının adı nedir?
Wake Ermancığım Şimdi Burda Ofsayt Varmı VAAAR.Arkadaşlar ben ofsaydı kapattım valla sizdede ne göz var hemen ofsayt olduğunu anladınız ayrıca bu videoyu galiba elik veya gökhan yapmıştır font müziğine onlar koymuşlardır :D