Arkadaşlar bendeki fm07 de transfer sorunu war...kontratı bitmiş bir oyuncuya imza attır diyorum paraları fln ayarlıyorum ama teklifi onayla dedikten sonra sanki hiç teklif etmemişim gibi oluyor ne teklifi değiştir yazıyor ne de başka bir şey lütfen yardım !!!