**İKİNCİ yarı hazırlıklarını Antalya’da sürdüren lider Fenerbahçe’de kampın 2. gününde 3 futbolcu sakatlık geçirdi. Günü yaptığı 4 idmanla tamamlayan sarı lacivertlilerin, sabah ormanda yapılan antrenmanı sol ayağındaki ağrı nedeniyle yarıda bırakan Kezman’dan sonra akşamki çalışmada da Deniz ve Önder sakatlandı. Deniz’in kramp nedeniyle, Önder’in de çift kale maçta ikili mücadelede ayağına aldığı darbeyle idmanı tamamlayamadığı ve durumlarının ciddi olmadığı belirdilti. Önceki günkü çalışmayı yarıda bırakan Alex’le birlikte kampta sakatlanan oyuncu sayısı 4’e çıktı. Zico, futbolcularının pestiliği çıkarıken, Appiah ile Mehmet Yozgatlı bugün kampa katılacak. **
Sadi Kemal YAŞAR 6 Ocak 2007