FOAB Ben fifa 2007 interaktif lig oynayamıyı-orum bu nasıl oynanır baştan sona anlatacak varmı.Şimdiden teşekkürler.
Neo Orjinal Mesajı Yazan: caner.gfb sakte olsa bişey olur mu Sahte demek istedin sanırım. Hayır oynayamazsın. Konu kapatılmıştır.