neunchu arkadaşlar pes LAN üzerinden (yani net cafede falan) veya IP ile oynanmadığı için hamachi ile de oynayamazsınız. hamachinin yaptığı tek şey sizi oyuna sanki yanyana bağlı 2 bilgisayarmış gibi göstermesidir