BH_aykut05 Yeni başladığım için ilk başta tabi ki GALATASARAY toplarını yaptım. daha sonra devamı gelecek...yorumlarınız benim için önemli... Adidas Teamgeist Nike Aerow Adidas Roterio (Anti-FB) :)
BH_aykut05 Orjinal Mesajı Yazan: rapman bunları oyuna nasıl atıyoruz ??? ellerine sağlıkk konami/pes6/kitserver a kopyalıycan arkadaşım
BH_aykut05 Orjinal Mesajı Yazan: osfb link nerde göremedim link yok arkadaşım sağ tıkla resmi farklı kaydet yap kitserver'a at..
rivaldinho33 Arkadaşım bişey soracam ben bunları balls'un içine kaydettim ama olmadı.Stadyumlarda da aynı şeyi yaptım olmadı.Bunun aktiv etme olayı falan mı war yoksa bu map dosyasıyla ilgili bişey mi??Yardımcı olursanız çok sevinirim çnk. yaptığım hiçbişey olmuo :(:(