Oyuna girdiğinde yeni oyun aç dediğin zaman karşına bir panel çıkıyor. Orada 7.0.0 yama ile 7.0.1 bir yaması var. 7.0.1 yamasın seçip oyuna girebilirsin.
Eğer sorun olasak bundan bahsediyorsan. Oyunun korsan olduğu için yama ile uyumsuzluk yaşamış olabilir. Eğer korsan değil ise ayarlar bölümüne girip aşağıda bulunan **Use Data Folder bölümünde aşağıda ki adresi varsayılan yapacaksın eğer yapamdıysan orada ki uzantıyı "Football Manager 2007>db"** yapmam yeterli olacaktır.