Selam abi,
Resimler hosmus ama grafik ayni gözüküyor gibi geldi ps2´de ama xbox360 daha iyi gibi cünkü ps2den daha iyi grafik karti oldu icin,
ama benim anlamadim sadece Oyun Japonyada WINNING ELEVEN 10 ismini tasiyor ve Avrupada Pro Evolution Soccer 6, genelde ikisi ayni.
Ve bu Oynun W.E 10 ve P.E.S 6 dan ne fazlasi varmis????
Ama Ginede Sagol