Arkadaşlar şimdi vereceğim ince işi bileniniz çoktur ama ben yinede bilmeyen arkadaşlar için vereyim.
Frikikte kalecinin kapattığı köşeden golmü atmak istiyorsunuz? Öncelikle ekran kalecinin kapattığı köşede 90 diye tabir ettiğimiz kısıma getirilir.( Yani görüş açımızdan bahsediyorum.Normal frikik atışlarında yaptığımız şey)Sonra yukarı ok tuşuna basılı tutuyoruz ve elimizi kaldırmadan şut tuşuna çok hafif basıyoruz.Ve sonuç gooool.Bu özellik oyuncunun frikik yeteneğine bağlı olarak ortalama % 70 sonuç verir.Örneğin henry atıyorsa %95 sonuç alabilirsiniz.Ancak
2. lig takımlarından herhangi bir futbolcu atıyorsa % 40 sonuç olabilir.