Merhaba arkadaslar, ben PES6'nın orjinalini henüz iki gün önce edindim. Foruma da yeni üye oldum.
Benim sorunum ağda hiç Türk arkadaşlarla karşılaşamam.. Network'ten PES6'yı da pek bilmiyorum. Türk arkdaşlara kolayca ulaşabileceğim bir yol vardır eminim, bilenler paylaşır mı?
Ayrıca Türkler genelde nerde, hangi oda da oynuyorlar? Ya da gurubuna beni katmak isteyen olabilir mi?
Hergün akşam 20'den sonra online oluyorum. Nickim TR-alfie