bence oyun 2012 lerden sonra biraz baymaya başlıyor.. Nedeni regen oyuncular, büyük takımların saçmalamaları, oynadığınız lig dışındaki takımların sezonlar boyunca hiç transfer yapmaması ve tabiiki kendi takımımızın çok gelişmesiyle bütün kupaları alması..
o yüzden oyunu başlarken 2. liglerden başlamak daha mantıklı..