Arkadaslar,oyunu yuklerken flag.ebo hatası veriyor..Sorun cd'dir deyip başka bir cd aldım ama aynı hata onlardada oldu..Acaba bu sorunun temeli nedir..Bunun bir çözümü var mıdır?Bu arada elimdeki oyunlar dvd dir...Yrdımlarınızı bekliyorum.Teşekkürler..