bence hakan şükür ya hortlak gördü yada kamyon çarptı yok yok dayak yemiştir.. Adamın suratını çok kötü yapmışsın model iyi olmuş ama bmp'yi kaliteli yap. Biraz daha kendini geliştirmelisin yoksa böyle komik yorumlara maruz kalırsın. Başarılar dostum