dearlover Beyler ben maç hızı sorunu yaşıyorum. Gerçi buna dair bir konu açılmış ve o arkadaş da, ben sorunu çözdüm; çözüm "PM" de demiş. Ben PM nedir bilmiyorum. Bana yardım edebilir misiniz?...
1905samet55 :::::::::maç başladığında solda hız ile ilgili bölümde war:::::::::: ::::::::: ok:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::.:::::