rashhed Orjinal Mesajı Yazan: tCaN gayet güzel de kaleci forması nerde arkadaş elimden bu geldi gerçeğini sen yap
tcan Orjinal Mesajı Yazan: rashhed Orjinal Mesajı Yazan: tCaN gayet güzel de kaleci forması nerde arkadaş elimden bu geldi gerçeğini sen yap arkadaşım tamam forma güzel olmuş ama konuya kaleci forması eklendi yazmışsın benim ona kafam takıldı o kadar. kızmana gerek yok. ok
rashhed Orjinal Mesajı Yazan: alwaysbjk ya forma gayet güzelde kaydedemiyorum link verirsen sevinirim formanın linki http://img403.imageshack.us/img403/3698/aaaaaagy8.pngformanın üstüne sağ ile tıklayıp resmi farklı kaydet diosn ordan bmp olarak kaydedersen çıkması lazım ben öle yapiorm ve oluo sendeki sorun ne anlamadm:S
Mustafa_94 arkadaşım bu formanın senin olduğundan eminmisin? Çalıntıysa söyle,ceza almayabilirsin.Eğer seninse bana kızma çünkü başkasının formasına benzettim.Çalıntı demiyorum bak sadece soruyorum.