hasan mustan portekizden yeni geldi ve hemen spikeri yapmaya çalisiyor biraz zor oludgunu soyluyor fakat yapabilecegini açikliyor ( Ve ben guveniyorum tabiki :d )
Onemli olan bu : Yakinda bir demo patch çikartacak ve denecegiz oluyormu olmuyormu.
Saygilar