Arkdslarr ben tsl yamasını indrdimmm cok güzell gercekten g.s oynamak için g.s tezahüratlarını indirdm yükledimmm olmadı oyunda tezahüratlar sölenmiooo baska bir yabancı takımn tezahüratlarını ekledm oyuna o zaman söledilerr ama galatasarayın tezahüratlarıını yapamadımmm bir yardımcı olabilrseniz sevnrmmm