selam arkadaslar. arkadaşımla evde fm 2007'yi multi olarak oynamak istiyoruz. ama biz çapraz kablo ile kendi aramızda ağ kurmamıza rağmen networks kısmında birbirimizi göremiyoruz. acaba network oyun kurarken multi oynayabilmek için ayrı bir yeri falan mı tıklamamız gerekiyor? ip noyu öğrenip de bağlan dememizle de sorun çözülmüyor. bu konuda yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
şimdiden teşekkürler. iyi günler.