emre952 oyunu daha yeni aldım herşeyi halletdim oyunu açmak için tıkladım sonra ekran karardı ve hata raporu verdi hep de veriyo :( bunu nasıl düzeltebilirim ve nasıl yapmam gerek yardım ederseniz çok mutlu olurum şimdiden teşekkürler.
emre952 abi sağolda ben bu bilgisayar işlerinde çoooooooooooooooooooook yeniyim :confused: :o nasıl yapıldığını öğretebilirsen çok ama çokkkkkkkkkkkkkkk mutlu olurum
ahuzargonlum kardes aynı sorun bended var fifa 07 de ekran kararıo giriomus gibi oluo sonra atıo ekran kartımda ati :d
burakyasar11 ya nasıl düzeltcem bilmiyorum oyun bi türlü açılmıyo ya ekran tam oyuna başlarken kararıyoı:(
omer47926 abıcım burdan turkce spıker dosyalarını ındırdım audio dosyalarını yerlestırdım oyunu acmak ıcın tıkladım ekran karardı oyun acılmadı pc de yenıyım nasıl cozecegım bu sorunu.oyun cd sı de yok yardım edın nolurr fifasız kalmak zor